EBOK – krok w przyszłość gliwickich Wodociągów
Data publikacji: 2013-09-19, Data modyfikacji: 2013-09-19
Nowe technologie, komputeryzacja, ułatwienia dostępu i redukcja czasu niezbędnego dla załatwienia urzędowych spraw – takie są realia naszego świata Szybkie tempo życia doskonale określa zasada „pantha rei”, czyli „wszystko płynie”. Dzisiaj ten, kto stoi w miejscu, tak naprawdę się cofa. Świadome faktu, że za nurtem nowoczesności trzeba nadążyć jest także Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach. Najlepszym tego wyrazem jest realizowany obecnie przez PWiK Projekt „Utworzenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK) oraz rozbudowa zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania (back-office) w PWiK Sp. z o.o.”. Co się kryje pod tą skomplikowaną nazwą?
Pełna treść wiadomości na: http://gliwice.naszemiasto.pl/artykul/galeria/2003432,ebok-krok-w-przyszlosc-gliwickich-wodociagow,id,t.html?kategoria=1
gliwice.naszemiasto.pl, Źródło artykułu: gliwice.naszemiasto.pl